Ahmedhamzawe
Ahmedhamzawe

Dentist

© 2026 Revospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy
Ask Me

512

Your question has been sent.
Join Revospring today! You'll be able to follow and ask people you know and a lot more.
Anonymous Coward · 4d

مين انت وليش عندك حسابين تويتر؟

Anonymous Coward · 2mo

صرلي مدة متابعتك

Anonymous Coward · 2mo

يا الله!
انا نسيت اني بعتلك ولكن الموضوع كان ليه ابعاد كتير ولكن يؤسفني اقولك اننا مكملناش الله يسامح الايام ويسامحه

Anonymous Coward · 7mo

لو واحده مُعجبه بيك وخدت الفريست استيب هيكون رأيك
إيه
وانت معجب بحد أو فى واحده فى حياتك ولالا ؟،

في رأي المتواضع في المواضيع الي من النوع ده انها مش بتتحسب كده ، بتتحسب هل كل طرف شايف التاني زي ما التاني شايفه و هل الظروف و التوقيت بيسمحوا بده و مدي شفافيه كل طرف .. لكن الاكيد ان مفيش حد محسبهاش هيمرر ده و يتعامل معاه عادي الا لو بيملي فراغ جواه او ببحب يجرب يمكن تظبط و غالبا مش هتظبط

Anonymous Coward · 8mo
Anonymous Coward · 7mo

قرأت أغلب ردودك ع الناس وحقيقي كلها ماشاء الله كويسه ومبينه انك انسان ناضج
بس خلت عندى فضول اتعرف عليك 🙆‍♀️

Anonymous Coward · 8mo

خطيبي علي طول بيتكلم عن امة هو كده يبقي ابن امة

لا هي مش كده خالص ، الراجل الي علاقته حلوه بأمه ده بيخليه يدور عليها في شريكته لان بتفاصيلها و شخصيتها هيبقي سهل يتعامل معاها و سهل تتعامل معاه و سهل يفهموا بعض لانه اتعود خلاص علي شكل حياته مع امه ف بيحاول يلاقي نسخه اقرب لأمه ، الفكره انه لازم يكون فاهم ان مفيش حد شبه حد و مفيش واحده هتحبه حب غير مشروط زي امه فلو هو مستني منك تبقي نسخه كامله من امه اعتقد هتلاقوا صعوبه شويه في الاول لحد ما يستوعب انه مش بيفصلك علي مقاسه و ان عادي تطبعوا بطبع بعض و توصلوا لنقطه ترضيكوا انتوا الاتنين ، لكن لو قصده بكلامه عن امه انك تستوعبيه و تستوعبي افكاره و شكل حياته و طباعه ف ده عادي يعني هو كده بيقولك تتعاملي معاه ازاي بس بشكل مش مباشر ...

Anonymous Coward · 8mo

هو صح انى اتغير عشان شخص عزيز عليا طلب منى كدا؟

اولا انت مش محتاج تثبت اي حاجه لاي حد عموما غير نفسك ، اي حاجه عايز تغيرها
لازم تكون انت الي مقتنع ان ده الصح ، ممكن في اوقات تستخدم الناس كدوافع فرعيه ، لكن محدش يستاهل انه يكون دافع اساسي لحاجه عايز تغيرها في نفسك لمجرد انك تريحه هو انت مش فازه في حياه حد ، ده بالنسبه ليك انت .
اما بالنسبه للشخص كل واحد لازم يقبل الشخص الي في حياته زي ما هو بعيوبه ، محاوله تغير طبع شخص هو فرضيه ضعيفه جدا لو نجحت علي المدي القصير مش هتنجح علي المدي البعيد ..

Anonymous Coward · 8mo

ايه رأيك في الكابلز الي بينشروا علاقتهم على النت؟

بشوف ان الحدوته طول ما هي مخرجتش بره طريفين العلاقه ده بيديها مساحه اكبر انها تعيش ، فكره الاطراف الكتير دي بتخلق اسباب لفشل العلاقه من لا شيء و هنا بتكلم عن التواصل المجتمعي ما بالك بقي بالانترنت .. انا بفضل ان لحظاتنا الحلوه نعيشها سوا و نتبسط بيها و نوثقها لكن مانشاركهاش مع اي حد مهما كان لانها تخصنا احنا بس .. نشرها مش هيفيدنا في شيء

Anonymous Coward · 8mo

ساعات بحس إن المجتمع مش بيقدر الشغل اللي بتعمله الستات زي الرجاله ؟

مش دي الفكره في بنات شاطره جدا في مجالات كتير و اشطر من رجاله كتير
بس يمكن اشطر ناس في اي مجال بيبقوا رجاله ده راجع لكم المسئوليه الي بتبقي علي الراجل لانه بيبقي مسئول عن اسره كامله ده بيخلق عنده حوافز تخليه يحافظ دايما علي مكانه مهما كان المجهود علي عكس البنت بتبقي غالبا مسئوله عن نفسها ، و موضوع ان الراجل بطبيعه تكوينه عنده ثبات انفعالي اكتر من البنت ف ده بيخليه يتحمل ضغوط كتير بتوصله لنقط بعيده في مجاله .. هو عموما انا مقتنع ان الشطاره بتبقي بالمجهود مهما كنت موهوب و بردو المجهود مقترن بالكيف مش الكم و ده تحديدا في رأي الي بيفرق من شخص لشخص سواء ولد او بنت ...

© 2026 Revospring · About · Source code · Terms of Service · Privacy Policy

Revospring uses Markdown for formatting

*italic text* for italic text

**bold text** for bold text

[link](https://example.com) for link