لو واحده مُعجبه بيك وخدت الفريست استيب هيكون رأيك
إيه
وانت معجب بحد أو فى واحده فى حياتك ولالا ؟،
في رأي المتواضع في المواضيع الي من النوع ده انها مش بتتحسب كده ، بتتحسب هل كل طرف شايف التاني زي ما التاني شايفه و هل الظروف و التوقيت بيسمحوا بده و مدي شفافيه كل طرف .. لكن الاكيد ان مفيش حد محسبهاش هيمرر ده و يتعامل معاه عادي الا لو بيملي فراغ جواه او ببحب يجرب يمكن تظبط و غالبا مش هتظبط
Revospring uses Markdown for formatting
*italic text* for italic text
**bold text** for bold text
[link](https://example.com) for link