ايه رأيك في الكابلز الي بينشروا علاقتهم على النت؟
بشوف ان الحدوته طول ما هي مخرجتش بره طريفين العلاقه ده بيديها مساحه اكبر انها تعيش ، فكره الاطراف الكتير دي بتخلق اسباب لفشل العلاقه من لا شيء و هنا بتكلم عن التواصل المجتمعي ما بالك بقي بالانترنت .. انا بفضل ان لحظاتنا الحلوه نعيشها سوا و نتبسط بيها و نوثقها لكن مانشاركهاش مع اي حد مهما كان لانها تخصنا احنا بس .. نشرها مش هيفيدنا في شيء
Revospring uses Markdown for formatting
*italic text* for italic text
**bold text** for bold text
[link](https://example.com) for link