ساعات بحس إن المجتمع مش بيقدر الشغل اللي بتعمله الستات زي الرجاله ؟
مش دي الفكره في بنات شاطره جدا في مجالات كتير و اشطر من رجاله كتير
بس يمكن اشطر ناس في اي مجال بيبقوا رجاله ده راجع لكم المسئوليه الي بتبقي علي الراجل لانه بيبقي مسئول عن اسره كامله ده بيخلق عنده حوافز تخليه يحافظ دايما علي مكانه مهما كان المجهود علي عكس البنت بتبقي غالبا مسئوله عن نفسها ، و موضوع ان الراجل بطبيعه تكوينه عنده ثبات انفعالي اكتر من البنت ف ده بيخليه يتحمل ضغوط كتير بتوصله لنقط بعيده في مجاله .. هو عموما انا مقتنع ان الشطاره بتبقي بالمجهود مهما كنت موهوب و بردو المجهود مقترن بالكيف مش الكم و ده تحديدا في رأي الي بيفرق من شخص لشخص سواء ولد او بنت ...
Revospring uses Markdown for formatting
*italic text* for italic text
**bold text** for bold text
[link](https://example.com) for link